torsdag 24 juni 2010

i morgon

ja då är det midsommar... och man läser till höger och vänster .. jo till och med upp och ner att alla förbereder sig för midsommar firandet ... i princip överallt. Visst vore det roligt att ha ett stort gäng som kommer hit och fira med oss .. Men jag är inte uppvuxen med midsommar firandet så det har vi nog aldrig gjort i vår familj. Så det är nog inte en speciell dag för mig, fast jag vill ju att mina barn ska växa upp med midsommarfirandet och allt annat som är typiskt svenskt.

Sååå nu saknar jag nog mina vänner och min familj .. fast yster syster och syster yster tänker nog till skillnad från när ... saknar er alltid





1 kommentar:

Maarits värld sa...

Ja varför fira midspmmar förstår inte det, men grillade för barnen skull : )
Saknar dej massa massa